top of page

Dit zijn de algemene voorwaarden van Leefstijlcoaching Soest en alle daaraan gelieerde bedrijven (Leefstaal, Lekkerlevenmetlisette en Studio Blankestijn)

Algmene voorwaarden

Leefstijlcoaching Soest

Algemeen
1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten tussen Leefstijlcoaching Soest en de cliënt, voor zowel individuele leefstijlcoaching als groepsbijeenkomsten.
1.2 Door het aangaan van een overeenkomst met Leefstijlcoaching soest (of een van de gelieerde ondernemingen tw Leefstaal, LekkerLevenMetLisette, Fit en Vitaal aan het werk en Hatha Heaven), gaat de cliënt akkoord met deze algemene voorwaarden.
 

2. Definities
2.1 Leefstijlcoaching Soest: De onderneming die leefstijlcoaching, Hormoonexpertise, Lichaamsgericht coaching, Yoga, Massage, accupressuur, aromatherapie aanbiedt, alsmede leefstijl programma's voor bedrijven, zowel individueel als in groepsverband. Voor consumenten en bedrijven.
2.2 Cliënt: De persoon die deelneemt aan de geleverde diensten, individueel of in groepsverband. Of de vertegenwoordiger hiervan (bedrijf).
2.3 Overeenkomst: De afspraak tussen Leefstijlcoaching Soest en de cliënt met betrekking tot de dienstverlening.
 

3. Inschrijving en Betaling
3.1 Inschrijving voor zowel individuele trajecten als groepsbijeenkomsten geschiedt via het inschrijfformulier op de website of via e-mail.
3.2 Betaling dient vooraf te geschieden, tenzij anders overeengekomen. Voor individuele trajecten wordt per sessie of per pakket betaald; voor groepsbijeenkomsten wordt per periode (bijvoorbeeld maand of kwartaal) betaald.
3.3 Voor GLI CooL geldt dat doorverwijzing plaatsvindt via de huisarts of medisch specialist. Vergoeding loopt via de verzekering. De overige voorwaarden zijn ook op GLI CooL deelnemers van toepassing.

3.4 Voor GLI CooL geldt tevens:

  1. dat 80% van de bijeenkomsten actief moet worden bijgewoond. Dit is ook een voorwaarde om in aanmerking te komen voor vergoeding en na een jaar onder voorwaarden vergoeding van obesitas medicatie.

  2. Ieder kwartaal een coachgesprek wordt ingepland door de deelnemer (30-60 min) via de website van de dienstverlener.

3.4 Bij niet-tijdige betaling behoudt Leefstijlcoaching Soest zich het recht voor om de deelname van de cliënt op te schorten totdat de betaling is voldaan.

 

4. Annulering en Wijziging
4.1 Annulering van een individuele sessie dient minimaal 24 uur van tevoren te worden doorgegeven. Dit kan via een persoonlijk bericht aan de dienstverlener (telefonisch of per whats app).. Bij te late annulering wordt de sessie volledig in rekening gebracht.
4.2 Voor annulering van groepsbijeenkomsten geldt een minimale annuleringstermijn van 24 uur voor aanvang van de bijeenkomst. Dit kan via een persoonlijk bericht aan de dienstverlener (telefonisch of per whats app). Bij voorkeur niet in een groepsapp. Bij te late annulering wordt het volledige bedrag voor de bijeenkomst in rekening gebracht. Het bedrag betreft het uurtarief van de dienstverlener voor de geleverde uren (85 euro per uur 2025).
4.3 Leefstijlcoaching Soest behoudt zich het recht voor om bijeenkomsten of sessies te verplaatsen of te annuleren in geval van overmacht of onvoldoende deelnemers. In dit geval zal een alternatief worden geboden of zal het betaalde bedrag worden teruggestort (bij betaalde trajecten).
 

5. Gezondheid en Verantwoordelijkheid
5.1 De cliënt is zelf verantwoordelijk voor zijn/haar gezondheid en dient Leefstijlcoaching Soest te informeren over eventuele medische aandoeningen of beperkingen die van invloed kunnen zijn op de coaching of bijeenkomsten.
5.2 Deelname aan de coaching en bijeenkomsten geschiedt op eigen risico. Leefstijlcoaching Soest is niet aansprakelijk voor enige schade of letsel dat voortvloeit uit deelname, tenzij er sprake is van opzet of grove nalatigheid.
 

6. Vertrouwelijkheid en Privacy
6.1 Leefstijlcoaching Soest behandelt alle verstrekte informatie van de cliënt vertrouwelijk en conformeert zich aan de geldende privacywetgeving.
6.2 Persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor de dienstverlening en worden niet gedeeld met derden zonder voorafgaande toestemming van de cliënt.
 

7. Klachtenprocedure
7.1 Klachten over de dienstverlening dienen zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de betreffende sessie of bijeenkomst, schriftelijk te worden gemeld bij Leefstijlcoaching Soest.
7.2 Leefstijlcoaching Soest zal de klacht binnen 14 dagen na ontvangst in behandeling nemen en trachten deze naar tevredenheid van de cliënt op te lossen.
 

8. Overmacht
8.1 In geval van overmacht, zoals ziekte, ongevallen of andere onvoorziene omstandigheden, is Leefstijlcoaching Soest gerechtigd de dienstverlening te verplaatsen of te annuleren zonder dat de cliënt recht heeft op schadevergoeding.
 

9. Toepasselijk Recht en Geschillen
9.1 Op alle overeenkomsten tussen Leefstijlcoaching Soest en de cliënt is het Nederlands recht van toepassing.
9.2 Geschillen voortvloeiend uit of verband houdend met de overeenkomst zullen bij uitsluiting worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waar Leefstijlcoaching Soest is gevestigd.

​

bottom of page